вторник, 16 ноември 2010 г.

СМЕЕЕЕХ (от архива)

Вчера се сетих, че от доста време не съм качвал нищо от колекцията "мъдри негърски мъдрости" и се разрових в архива. Оказа се, че там, докъдето бях стигнал предния път, било доста весело. Честно казано се смях с глас. Точно от тоя период не можах да намеря нищо свое, което да бъде взето едно към едно или да може да се събере в едно-две изречения и се отказах. Обаче си препрочетох някои от чуждите коментари - голям смях падна.
Един от блогърите големци ми казва, че в България имало четири леви (популистки) партии, и ги изрежда - БСП, НДСВ, ДПС, Атака - затова нямало повече накъде...
Е, оказа се, че не е познал, и лани, а и тия дни се видя, че има мегдан за още и още.
Друг пък цитира някой, който определя българина, като: завистлив педераст по природа.
Трети, четвърти и пети ме хвалят за точните попадения, които съм имал случая да направя.
Беше удоволствие да се поровя из нафталина, но така и не свърших онова, което бях започнал - да намеря нещо по негърски мъдро, което да кача тук. Оставих работата за днес, като следвах старата максима, че утрото е по-мъдро от вечерта и си легах доволен.
А днес се сетих, че може и да не качвам повече. Поне засега. И без друго няма кой да ме чете, а камо ли да ме похвали нещо. Народа скромен.
Затова ще чакам "лятото", а до тогава материала ще си седи в хладилника за да не се развали.

Беше ми драго, че се засякохме и тук.



Няма коментари:

Публикуване на коментар